خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

خاطرات روزانه یلدا و یاشار

ماجراهای زندگی یلدا و یاشار

و اما دهمین !!!

چه زود گذشت انگار همین دیروز بود که قرار بود عقد کنیم و دل تو دلمون نبود ... اصلا نفهمیدم چه طور گذشت ... اون دوستایی که پست های خاطرات گذشته ام رو خوندن می دونن اون زمانها چه اتفاقاتی رخ داد تا به اینجا رسیدیم . 

واقعا که باورم نمی شه همین شنبه دهمین سالگرد عقدمون می شه !!!

یادتونه که نوشته بودم تصمیم دارم همه رو توی همون رستورانی که بعد از عقد رفتیم و بابا به همه شام داد دعوت کنم !!! خب یاشار خیلی موافق نبود و گفت بهتره یه کاری برای خودمون بکنیم ... خلاصه که تصمیم بر این شد بریم یه سفر دونفری !!! 

هر جوری فکر کردم دیدم از پس سفر خارجه که بر نمیایم ... تصمیم بر این شد بریم کیش 

و حالا جمعه ما به مدت 3 شب و 4 روز می ریم کیش در یک هتل 5 ستاره و اتاقی رو به دریا !!! می دونم که هوا خیلی گرمه اما مناسبت گرما و سرما نمی فهمه که 

البته که هزینه اش نسبت به سفر داخله  زیاد شد و اینکه این ماه مخارج زیادی از جمله انواع تولد و شهریه دانشگاه هم داشتیم اما خب دلو زدیم به دریا دیگه ...


نظرات 2 + ارسال نظر
Serialnews چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:33

Serialnews.blogfa.com
سلام دوستم.به وب من هم سر بزن.خوشحال میشم اگه لینکم کنی

رسپینا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 http://panjereh2panjereh.persianblog.ir/

خوش بگذره بهتون.......ایشالا صد ساله بشین.....:)

ممنون... شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد